Translate

luni, 16 august 2010

INSULELE PRINTILOR

Cu feribotul ne-am indreptat spre Insulele Printilor. Am vizitat una singura. Acestea nu sunt decat cartierele plutitoare ale marelui oras Istanbul. Sunt in numar de noua, sunt de diverse dimensiuni si forme, cu relief variat, cu foarte multa vegetatie si o clima suportabila in timpul verii. Insulele sunt renumite pentru viata calma si tihnita, datorita lipsei oricarui mijloc de transport motorizat si pentru micile plaje. In toiul verii multi locuitori din Istanbul se muta pe insule, unde au case de vacanta si clima este mult mai placuta decat in oras. Serile sunt intotdeauna animate, cu baruri, restaurante si terase in aer liber, pline cu peste sau fructe de mare la gratar si cu bere rece tinuta la gheata.
Cum ieşi din port o iei înainte înspre turnul cu ceas, unde privirea îţi este atrasă de coada lungă de turişti ce aşteaptă să le vină rândul la câte o caleaşcă, iar nasul îţi este mutat din loc de mirosul care vine de la cai. Ne-am plimbat cu caleasca trasa de cai. Cu caleasca ne-am plimbat pe strazile insulei, unde am admirat casele de vacanta dar am trecut si prin zona nelocuita a insulei, zona salbatica cu stanci impadurite care par a se arunca in mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu