Translate

duminică, 15 mai 2011

MUNTII RARAU


De la Vatra Dornei am plecat spre muntii Rarau, pentru a ajunge la Pietrele Doamnei. Pe un drum deosebit de frumos, am trecut prin Rusca , am ajuns la Zugreni.

Aici este o cabana foarte frumoasa in mijlocul padurii, pe valea Bistritei.

Am innoptat aici si dimineata am plecat spre munte. Este un drum bun, se poate merge cu masina trecand prin satul Chiril si apoi spre varf, pe langa Manastirea Rarau(despre aceasta altadata).

Privelistea este cu totul si cu totul mirifica. Si de o parte si de alta munti, poienite captusite cu iarba verde, verde.

Imaginle vorbesc de la sine. Pacat ca acolo sus , hotelul de la Pietrele Doamnei era destul de pustiu. Am gasit totusi ceva de baut pentru a ne racori si a dobandi forte noi.
Masina am lasat-o aproape de manastire; deci am avut ceva de urcat pana sa ajungem unde ne-am propus.

2 comentarii: